РИНОК МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ 2018 – СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ І ПЕРСПКТИВИ РОЗВИТКУ

Моор Стівенс у співпраці з WARC (Центром досліджень світових ринків) провели дослідження за участю 500 британських та північноамериканських компаній.
Результати виявили що:

  • 50 відсотків респондентів не мають необхідних МарТех інструментів
  • майже 16 відсотків бюджету компанії витрачається на маркетингові технології
  • протягом наступного року інвестиції в сучасні маркетингові технології зростуть на 10 відсотків
  • ринок МарТех оцінюють в більш ніж 34 мільярда доларів

Деміан Райан, партнер департаменту корпоративних фінансів, розповів про головну мету дослідження: «Аналіз ринку було проведено з метою отримати краще розуміння потреб та розміру ринку, а також факторів, що впливають на показники ринкового росту. Роками сфера МарТех залишалась в тіні, входячи до складу рекламних технологій. Напрямок МарТех окреслився тільки нещодавно та отримав власну назву».

Дефіцит МарТех інструментів?

За результатами дослідження, половина респондентів (50%) незадоволена наявними МарТех інструментами та скаржиться на їхню неефективність і невідповідність сучасним вимогам ринку. Експерти очікують, що компанії активно застосовуватимуть такі сегменти МарТех, як інструменти автоматизації маркетингу та колаборації, а також оптимізації управління досвідом.

Маркетинговий бюджет на МарТех

Майже 16 відсотків бюджету компаній витрачається на маркетингові технології (18 відсотків у Великобританії та 14 відсотків у США), тоді як загальна вартість МарТех індустрії становить 34,3 мільярдів доларів.
Деміан Райан зазначає: «Незважаючи на стрімкий зріст цифрових технологій, їхня розповсюдженість призвела до зворотного ефекту –  нестачі довіри до цифрових каналів та втрати авторитету маркетингової сфери. Ми стали свідками феномену розповсюдженості фейкової інформації, неприйняття реклами та загального занепокоєння відсутністю прозорості інформації».

Маркетингові технології майбутнього: зміцнення позицій та якісний контент

Результати дослідження показали, що інвестиції британських компаній в маркетингові технології зростуть на 46 відсотків, в той час як американські підвищать ці показники до 38 відсотків. Ця статистика свідчить, що бізнес сфера готова розпочати нову главу, де керуючими принципами є «довіра, економічна доцільність та здоровий глузд».

«Дослідження допомогло виявити основні тенденції розвитку сфери маркетингових технологій.
Десятивідсоткове зростання витрат на МарТех на території Великобританії та США свідчить про перспективність та подальше зміцнення індустрії маркетингових технологій», – відзначає керівник дослідження WARC Емі Роджерс.

Подальший стрімкий розвиток МарТех

Зростання активності вендорного бізнесу та поширення бізнес угод зі злиття та поглинання на території Великобританії та Північної Америки протягом останніх років свідчать про швидке зростання МарТех ринку, загальна вартість якого, за оцінками експертів, зросте до 34 мільярдів доларів.

За підсумками звіту на ринку МарТех спостерігається феноменальне зростання протягом останніх років. І у найближчому майбутньому очікуються ще кращі показники.
Більше про цікаві факти дослідження британських та північноамериканських ринків за результатами звіту Martech 2018 читайте за посиланням: https://www.moorestephens.co.uk/MediaLibsAndFiles/media/MooreStephensUK/Documents/Martech-survey-report-summary-web-version-MS.pdf?ext=.pdf